طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

در فشار و شلوغی هرج و مرج روزمره ما، چه کسی واقعا وقت دارد از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بدود تا تمام چیزهایی را که نیاز دارد خریداری کند؟ دیجی کالا، یک خرده فروش انلاین پیشرو در کشور است. این فروشگاه ارائه دهنده محصولات در قیمت های پایین، خرید بدون هیچ زحمتی می باشد. در این سایت شما می توانید محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. دیجی کالا در سال های اخیر به یک رهبر صنعت و تجارت الکترونیک در کشور تبدیل شده است. به طوری که اغلب افراد فعال در حوزه فروشندگی را علاقه مند کرده که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا اقدام کنند.

دیجی کالا علاوه بر فروش محصولات خود بخشی برای فروشندگان دارد.  یک سایت بزرگ برای فروشندگان کوچک و بزرگ. لذا در طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید قابلیت های متنوعی در نظر گرفته شود. در واقع در این نوع طرحی فیچرهای تکمیلی  در نظر گرفته می شود. به ادمین نیز قابلیت های بیشتری اختصاص داده می شود.

 

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

برخی از ویژگی‌ها در طراحی سایت فروشگاهی

تصور اغلب افراد در طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا این است. که باید هزینه زیادی برای طراحی این سایت بپردازند. هر چند این تصور صحیح است و هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا دارای هزینه بیشتری است اما عوامل زیادی بر هزینه آن تاثیرگذار است. برای مثال:

  • در صورتی که این سایت به طور اختصاصی طراحی شود دارای هزینه بالاتری است و در صورتی که از قالب های آماده ورد پرس استفاده شود دارای هزینه کمتری می باشد.
  • کیفیت و امنیت هاست یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر قیمت سایت می باشد و لذا باید از یک هاست معتبر استفاده کرد.
  • آپشن های مورد نیاز مشتری هر چقدر بیشتر باشد هزینه بالاتری دریافت می شود.
  • نوع CMS یا نحوه مدیریت سایت، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده بر قیمت طراحی سایت است. برای مثال در صورتی که نحوه مدیریت سایت وردپرس باشد به دلیل راحتی در استفاده از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.
  • نوع شرکت طراحی سایت نیز بر قیمت طراحی تاثیرگذار است. هر چقدر تیم طراحان حرفه ای تر باشد و طراحی های موفقی در زمینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا داشته باشند، پروژه را با حداقل میزان خطا دریافت می کنید

در مجموع برای طراحی سایت فروشگاهی مشابه سایت دیجی کالا مهم است که  چه فاکتورها و چه بودجه ای برای آن در نظر گرفته اید. در صورتی که قصد جدی در طراحی سایت مشابه دیجی کالا دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

 

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

برخی از مهمترین لینک‌ها:

خرید سایت

طراحی سایت

سئو سایت

طراحی سایت معماری

طراحی سایت مهندسی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

 

 

درباره ی ndkjfir508