مراحل طراحی سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی شامل موارد زیر می باشد:

 

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

  1. هدف خود را تعیین کنید

قبل از طراحی یک وب سایت، در مورد انچه که می خواهید به دست اورید، شفاف باشید. برای این منظور می توانید وب سایت های مشابه را ببینید و درخواست دهید.

  1. انتخاب سازنده مناسب برای وب سایت

اکنون که هدف خود را شناسایی کرده اید، گام بعدی شما انتخاب سازنده وب سایت مناسب برای انجام ان است. سازنده وب سایت (همچنین به عنوان CMS شناخته می شود) یک پلت فرم است که در ان شما می توانید یک وب سایت را بدون هیچ گونه اگاهی از برنامه نویسی طراحی، شخصی سازی و منتشر کنید. ده ها سیستم عامل موجود در بازار وجود دارد. مطمئن نیستید که از کدام یک استفاده کنید می توانید با ما مشورت کنید.

  1. طرح خود را تعریف کنید

هنگامی که شما به پلت فرم انتخابی خود وارد شده اید، وقت ان است که طرح وب سایت خود را مفهوم سازی کنید. اگر می خواهید از ابتدا شروع کنید، ممکن است بخواهید قبل از شروع استفاده از سازنده وب سایت  کشیدن و رها کردن، طراحی وب سایت  خود را بر روی کاغذ نقشه برداری کنید.

  1. نام دامنه خود را ثبت کنید.

ادرس شما در اینترنت نام دامنه ای است که انتخاب کرده اید. این چیزی است که بازدید کنندگان  وب سایت در نوار مرورگر خود، درست بعد از “www” می بینند. ثبت نام دامنه شما برای موفقیت انلاین بسیار مهم است.

  1. محتوای خود را جمع اوری کنید.

اکنون که پایه های طراحی دیجیتال خود را تعیین کرده اید digital design، وقت ان است که عملی شوید و محتوایی را که در وب سایت شما برجسته می شود اماده کنید. این شامل تمام محتوای وب شما، تصاویر، متن، لوگو، فیلم ها و موارد دیگر است.

تا حد ممکن از مطالب خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای منحصر به فرد و مارک دار را ارائه می دهید. اگر از محتوای اصلی استفاده نمی کنید، فقط مطمئن شوید که منابع خود را به صورت قانونی به دست اورید.

  1. اضافه کردن صفحه های درست

عموما وب سایت ها چند صفحه ای شامل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما ،صفحه محصول یا خدمات است که باید آن ار در نظر بگیرید.

  1. عناصر وب سایت خود را طراحی کنید .

شما محتوای خود را اماده کرده اید، نام دامنه خود را ثبت کرده اید و صفحات وب سایت خود را تنظیم کرده اید. وقت ان است که عناصر وب سایت خود از قبیل، منو، رنگ، فونت، هدر و پاورقی و مواردی از این قبیل را اضافه کنید.

  1. ابزارهای حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید

ابزارهای حرفه ای برای طراحی سایت شامل فروشگاه اینترنتی، پست های اجتماعی، برنامه های تخصصی می باشد.

  1. ان را برای همه قابل دسترسی کنید.

این روزها یک طراحی وب سایت واقعا عالی باید در دسترس همه باشد. دسترسی به وب تضمین می کند که همه افراد، صرف نظر از توانایی هایشان، به راحتی می توانند وب سایت شما را تجربه کرده و با آن تعامل داشته باشند.چندین راه برای بهبود تجربه کاربری در وب سایت شما برای همه وجود دارد. مطمئن شوید که طرح‌بندی وب‌سایت خود را به صورت سلسله مراتبی، با استفاده از هدرهای واضح برای تعریف سطوح مختلف اطلاعات، بسازید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که سایت شما به طور کامل با صفحه کلید قابل اجرا است، متن جایگزین برای تصاویر خود بنویسید، از تگ های عنوان و موارد دیگر استفاده کنید.

  1. بهینه سازی برای موبایل

از ابزارهای لازم برای بهینه سازی وب سایت برای موبایل استفاده کنید.

  1. سئو خود را تقویت کنید

برای بخش وبلاگ سایت وقت بگذارید و سئو آن را تقویت کنید. برای این منظور می توانید از سایت های محتوانویسی و سئوکاران حرفه ای کمک بگیرید.

  1. تعامل با بازدید کنندگان

بازدیدکنندگان انتظار دارند با شما در سایت شما و فراتر از آن ارتباط برقرار کنند. گنجاندن برخی از ویژگی های زیر هنگام طراحی یک وب سایت، مخاطبان شما را در ارتباط و مطلع نگه می دارد. برقراری ارتباط با فالوورهای خود در چندین کانال، یک راه قدرتمند برای ایجاد روابط با آنها است و در نهایت باعث جلب توجه بیشتر به سایت شما خواهد شد.

  1. درخواست بازخورد

ممکن است بدانید که چگونه یک وب سایت را با موفقیت طراحی کنید، اما هنوز جایی برای رشد وجود دارد. بی طرف بودن دشوار است، به همین دلیل است که طراحی یک وب سایت شامل درخواست بازخورد صادقانه از افرادی است که به آنها اعتماد دارید.

  1. انتشار و به روز رسانی

داشتن وب سایت یک ضرورت است. اما داشتن یک وب سایت به روز چیزی است که واقعاً تفاوت ایجاد می کند. سایتی که به نظر می رسد برای مدت طولانی غیرفعال بوده است، دعوت کننده و غیر قابل اعتماد است. مطمئن شوید که هوشیار باشید، در جریان باشید و محتوای وب سایت خود را هر چند وقت یکبار به روز کنید یا دوباره طراحی کنید.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

 

موارد مفید دیگر:

خرید اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمونه کار

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

درباره ی ndkjfir508

مطلب پیشنهادی

روغن خشخاش نوشاد

روغن خشخاش نوشاد خواص روغن خشخاش نوشاد: مسکن آرام بخش ضد گرفتگی و درد آرام …